الف) منابع فارسی
- امام خمینی (ره) (1385). صحیفة نور، قم: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور.
- امام خمینی (ره) (1389). صحیفة امام، تهران: موسسة تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره).
- امام خمینی (ره) (1378). وصیتنامة الهی سیاسی، مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی.
- مجموعه بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی)، قابل دسترسی در سایت:
- مقام معظم رهبری حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی) (1373). فرهنگ و تهاجم فرهنگی، تهران: نشر سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی.
- اعرافی، علیرضا (1393). فقه تربیتی، جلد دوم، قم: انتشارات مؤسسه اشراق و عرفان.
- پیروزمند، محسن (1384). مفاهیم و ابزارها در تبلیغات، تهران: انتشارات سینا تصویر.
- رزاقی، احمد (1370). اهمیت و ضرورت تبلیغات با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تهران: انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی.
- سلمانی، داود (1388). بهبود رفتارسازمانی، تهران: انتشارات دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران.
- شورای عالی انقلاب فرهنگی (1390). نظامنامة تدوین نقشة مهندسی فرهنگی کشور، تهران: دبیرخانة شورای عالی انقلاب فرهنگی.
- صالحنیا، منیره؛ صالحنیا، نفیسه (1393). ضرورت تغییر الگوهای رایج در تبلیغات ایران، تهران: سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت.
- قرائتی، محسن (1391). قرآن و تبلیغ، تهران: انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
- لسانیفشارکی، محمدعلی (1389). «روش تحقیق و پژوهش در قرآن کریم»، فصلنامة رشد آموزش قرآن، دورة 7، شمارة 4، صص 9 – 3.
- محمّدی. محمد (1390). نگاشت نهادی دستگاه فرهنگی حوزه تبلیغ، تهران: دبیرخانة شورای عالی انقلاب فرهنگی.
- مروی، ابوالفضل (1380). «شیوههای تبلیغی امام خمینی (ره) با تمرکز بر مصاحبههای ایشان با رسانههای جهان»، مجلة حضور، شماره 35، صص 304 – 294.
- میرزایی، حسن (1390). سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تئوریهای سازمانی، تهران: نشر دانشگاه تهران.
- هومن، حیدرعلی (1394). راهنمای عملی پژوهش کیفی، تهران: انتشارات سمت.
ب) منابع انگلیسی
- Forrester, J. W. (1980). Information sources for modeling the national economy. Journal of the American Statistical Association 75(371) 555-566.
- Weisbord, Marvin R. (1976). Organizational Diagnosis: Six Places to Look for Trouble with or without a Theory. Group & Organization Studies 1, 4: 430-447.