- قرآن کریم
- امام خمینی (رحمهاللهعلیه) (1378). صحیفه امام، چاپ اول، تهران: مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (رحمهاللهعلیه).
- امام خامنهای (مدظلهالعالی)، مجموعه بیانات، قابل دسترسی در سایت Khamenei.ir
- افتخاری، اصغر (1377). سیره تبلیغی پیامبر اکرم (ص)، تهران: نشر سازمان تبلیغات اسلامی.
- اقلیدینژاد، علی (1381). «گذری بر مفهومشناسی مدیریت و برنامهریزی در تبلیغ دینی»، ماهنامه معرفت، شماره 62.
- الویری، محسن (1380). دانشنامه جهان اسلام، تهران: بنیاد دائرهالمعارف اسلامی.
- باهنر، ناصر؛ همایون، محمدهادی (1388). گذرگاههای تبلیغات بازرگانی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
- بلوریان تهرانی، محمد (1379). «آموزش و تخصص در تبلیغات بازرگانی»، مجموعه مقالات نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران، تهران: انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
- جاوت، گارث؛ اُدانل، ویکتوریا (1390). تبلیغات و اقناع، ترجمه حسین افخمی، تهران: انتشارات همشهری.
- جمشیدی، محمدحسین (1384). مبانی و تاریخ اندیشه نظامی در جهان، تهران: نشردانشکده فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
- خندان، محسن (1374). تبلیغ اسلامی و دانش ارتباطات اجتماعی، تهران: مرکز چاپ و نشر سازمان تبلیغات اسلامی.
- دادگران، سیدمحمد (1374). مبانی ارتباط جمعی، تهران: انتشارات فیروزه.
- داناییفرد، حسن (1388). «تحلیلی بر موانع تولید دانش در حوزة علوم انسانی»، فصلنامه سیاست علم و فنّاوری، سال دوم، شماره 1.
- دلاوری، رضا (1378). فرهنگ لغات و اصطلاحات علوم سیاسی و روابط بینالملل، تهران: انتشارات دلاوری.
- دهخدا، علیاکبر (1351). لغتنامه، تهران: انتشارات سیروس.
- رضائیان، علی (1369). اصول مدیریت، تهران: انتشارات سمت.
- رهبر، محمدتقی (1371). پژوهشی در تبلیغ، تهران: مرکز چاپ و نشر سازمان تبلیغات اسلامی.
- زورق، محمدحسن (1368). مبانی تبلیغ، تهران: سروش.
- ساروخانی، باقر (1370). دایرةالمعارف علوم اجتماعی، تهران: نشر کیهان.
- سلاحی، عزیز؛ تکیه، عباس (1351). تبلیغات بازرگانی، تهران: انتشارات مدرسه عالی بازرگانی.
- علوی، پرویز (1376). ارتباطات سیاسی، تهران: انتشارات ثانیه.
- علیاحمدی، علیرضا (1387). نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، چاپ یازدهم، تهران: انتشارات تولید دانش.
- فضلالله، سیدمحمدحسین (1367). گامهایی در راه تبلیغ، ترجمه احمد بهشتی، تهران: سازمان تبلیغات اسلامی.
- قنوات، عبدالرحیم (1379). «آیین تبلیغ در قرآن کریم و سیره رسول اکرم (ص)»، فصلنامه مطالعات اسلامی، شمارههای 50-49.
- محمدی ریشهری، محمد (1380). تبلیغ در قرآن و حدیث، ترجمه علی نصیری، قم: دارالحدیث.
- معین، محمد (1363). فرهنگ معین، تهران: نشر امیرکبیر.
- مک براید، شُن (1390). یک جهان چندین صدا، ترجمه ایرج پاد، تهران: انتشارات سروش.
- همایون، محمدهادی (1374). تبلیغات یک واژه، در دو حوزه فرهنگی؛ بررسی تطبیقی افکار حضرت امام خمینی و ژاک الول پیرامون تبلیغات، تهران: معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی.
- همایون، محمدهادی (1383). «سیر اندیشه تبلیغ از امام خمینی تا آیتالله خامنهای»، مجله پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)، شماره 21.